Önbizalom, szociális készségek,
asszertivitás, fókusz
ISKOLAELŐKÉSZÍTŐ foglalkozások
nagycsoportos óvodásoknak
Képzőművészet-, mozgás-,tánc-,
zeneterápia valamint a GYERMEKPSZICHODRÁMA módszereivel
Mi kell a sikeres iskolakezdéshez?
Egy gyermek iskolai sikerét és tanulmányi
eredményeit alapvetően meghatározza az érzelmi állapota, gondolkodásának
rugalmassága, stressz tűrése és, hogy milyen a kapcsolata a társaival és az őt
segítő felnőttekkel.
Hogyan segítünk felkészülni az iskolakezdésre,
mire jók a komplex művészetterápiás módszerek?
·
A művészetterápiás módszerek
biztonságos, játékos közegben lehetőséget adnak a gyerekeknek az önkifejezésre,
kísérletezésre és a szociális készségek gyakorlására. A foglalkozások során a
gyerekek magabiztosabbá válnak, valamint egyre jobban fognak tudni közösen
problémát megoldani, megnyilvánulni csoportos helyzetben, odafigyelni másokra,
kivárni a sorukat.
·
A folyamat során fel tudják
oldani azokat az érzelmi blokkokat, amelyek nehezíthetnék az iskolakezdést,
kibontakozik a kreativitásuk.
·
A művészeti foglalkozások
játékos alkotással fejlesztik a koncentrációt, a fókuszt és még a tanuláshoz
szükséges részképességekre - pl. finommotorikára, mozgás koordinációra,
szem-kéz koordinációra, térérzékelésre, fogalmi gondolkodásra - is jótékonyan
hatnak.
Időpont:
12 alkalom (össz.:48óra),
havonta két péntek délelőtt, 8.30-11.30 (4x45p) OKTÓBER VÉGÉN indul
Helyszín:
II. kerület, KOMP Művészeti Műhely, Frankel
Leo u. 6. (Margit híd, budai hídfő)
A
foglalkozást vezeti:
Horváth Dorottya: klinikai gyermek szakpszichológus,
integrált kifejezés-és táncterapeuta, gyermekpszichodráma vezető és képző;
Forgács Eszter: pszichológus, gyógypedagógus,
zeneterapeuta, gyermekpszichodráma vezető
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése